TELEKONSULTACJE
W związku ze zwiększonym ryzykiem zakażenia koronawirusem podczas kontaktów osobistych, udostępniamy możliwość KOLEJNEJ konsultacji lekarskiej w formie telefonicznej, widorozmowy lub czatu.
JAKIE MOŻLIWOŚCI DAJE TELEKONSULTACJA?
- analiza objawów oraz wyników badań
- omówienie sytuacji zdrowotnej
- przekazanie zaleceń lekarskich
- wystawienie e-RECEPTY
- wystawienie e-zwolnienia
KIEDY TELEKONSULTACJA NIE JEST MOŻLIWA?
- Pierwszorazowa konsultacja pacjenta ma charakter stacjonarny i wymaga wizyty w gabinecie.
JAKIE SĄ FORMY TELEKONSULTACJI?
- telefoniczna
- wideorozmowa
KOMUNIKATORY
- Google Meet
JAK ZREALIZOWAĆ TELEKONSULTACJĘ?
1 - datę i godzinę konsultacji należy ustalić wcześniej telefonicznie (tel. 12 333 77 15 ) lub mailowo (cmalergika@gmail.com)
2 - w przypadku posiadania wyników wcześniej wykonanych badań można je przesłać na ww. adres mailowy
3 - płatność za konsultację realizuje się w formie przelewu na konto:
Jagoda Kaszuba 10 1240 1444 1111 0010 4723 2180
Marek Kaszuba 44 1240 1444 1111 0011 1121 5387
4 - w umówionym terminie lekarz skontaktuje się z pacjentem i przeprowadzi telekonsultację
5 - po konsultacji pacjent otrzyma zestaw zaleceń i kod dostępowy e-recepty
JAKI JEST KOSZT TELEKONSULTACJI?
150 zł (przewidywany czas trwania telekonsultacji - do 30 minut)